Робота над кресленням і макетом
Короткий анлізу інтерфейсу КОМПАС-3D
КОМПАС-3D володіє широким інструментарієм створення та редагування 3D об’єктів.
Панель інструментів Компактна
Панель Компактна для 3D документів включає:
- Редагування деталі
- Просторові криві
- Поверхні
- Допоміжна геометрія
- Вимірювання (3D)
- Фільтри
- Елементи оформлення
Редагування деталі
На основній панелі інструментів для 3D документа Редагування деталі знаходяться команди для побудови елементів деталі шляхом додавання матеріалу (операції видавлювання, обертання, кінематична операція і операція по перетинах) і шляхом видалення матеріалу (вирізати видавлюванням, обертанням, кінематично, по перерізах). Інші команди: деталь-заготовка, фаска, отвір, ребро жорсткості, ухил, оболонка, перетин поверхнею, масив по концентричній сітці, дзеркальний масив, булева операція.
Просторові криві
Сюди відносяться: точка, спіраль циліндрична, спіраль конічна, ламана, сплайн.
Поверхні
Тут доступна тільки одна команда: імпорт поверхні з файлу формату ACIS (розширення .sat)
Допоміжна геометрія
Доступні команди: вісь через дві вершини, зміщена площину, лінія роз’єму.
Виміру (3D)
Ця панель містить команди для різних обчислень: відстань і кут, довжина ребра, площа, МЦХ моделі, інформація про об’єкт.
Фільтри
Команди панелі Фільтри використовуються для випадку, коли важко виділити якийсь об’єкт в моделі. Наприклад, потрібно виділити ребро, а поряд з ребром є грань, яка помилково може виділитися. Для того, щоб цього не відбувалося можна фільтрувати грані, ребра, вершини, конструктивні площині, конструктивні осі. Спочатку активна команда фільтрувати все.
Елементи оформлення
Команди цієї панелі інструментів дозволяють проставити на 3D моделі деталі лінійний розмір, кутовий, радіальний, діаметральний, шорсткість, базу, лінію-виноску, допуск форми.
Дерево моделі
Дерево моделі - графічне представлення набору об’єктів, що становлять деталь.
У Дереві моделі відображаються: позначення початку координат, площини, осі, ескізи, операції і Покажчик закінчення побудови моделі. Деталі розташовуватися в Дереві в порядку створення або групуватися за типами.
Кожен елемент автоматично виникає в Дереві моделі відразу після того, як він створений. Назва присвоюється елементам також автоматично залежно від способу, яким вони отримані. Наприклад, «Вісь через ребро», «Площина через три вершини», «Операція обертання», «Фаска» і т. Д.
У деталі може існувати безліч однотипних елементів. Щоб розрізняти їх, до назви елемента автоматично додається порядковий номер елемента даного типу. Наприклад, «Скруглення: 1» і «Скруглення: 2».
Можна перейменувати будь-який елемент в Дереві моделі. Для цього необхідно двічі клацнути мишею по його назві; воно відкриється для редагування. Введіть нову назву елемента і клацніть мишею поза списком елементів дерева. Нова назва елемента буде збережено в Дереві моделі.
Зліва від назви кожного об’єкта в Дереві відображається піктограма, відповідна способу, яким цей елемент отриманий. Піктограму, на відміну від назви об’єкта, змінити неможливо. Завдяки цьому при будь-якому перейменування елементів у Дереві побудови залишається наочна інформація про спосіб і порядок їх створення.
Дерево моделі служить не тільки для фіксації послідовності побудови, але і для полегшення вибору і вказівки об’єктів при виконанні команд.
Зазвичай піктограми відображаються в Дереві моделі синім кольором. Якщо об’єкт виділений, то його піктограма у Дереві зелена. Якщо об’єкт вказаний для виконання операції, то його піктограма у Дереві червона.
Можна відключити показ Дерева моделі. Для цього з меню Вид викликається команда Дерево моделі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий