Turbo Pascal 7.0
Пропонуємо виконати практичне завдання з графічного програмування!Що треба зробити :
- перемальовуємо малюнок на звичайний листочок в клітинку. Та наносимо відповідну розмутку від 0 по осі Х в право та від 0 по усі У в низ.- В програмі Turbo Pascal 7.0 за допомогою програмного коду відтворюємо малюнок.
В командну строку пишемо початковий та кінцевий програмний код
- Використовуючи стандарті команди виконуємо завдання.
Пам'ятаємо - команди пишемо між початковим та кінцевим кодом!
Довідка для роботи:
Moveto(x,y); початкокова координата
Lineto(x,y); лінія
circle(x,y,R); коло
В темі листа пишемо - дистанційне навчання, ПІБ
Комментариев нет:
Отправить комментарий